Kundservice

 

Viktigt om Vitec Produktsupport

Vår produktsupport är oerhört viktig – både för dig och för oss – du får svar på dina frågor och vi kan vidareutveckla produkterna ännu bättre!

Om du har en fråga om våra produkter bör du först:

  • Använda den inbyggda hjälpfunktionen.
  • Läsa dokumentation och annan tryckt information som medföljer produkten.
  • Se till att du har den senast programversionen genom att uppdatera ert Mäklarsystem.

Vi vill kunna hjälpa dig så snabbt som möjligt! Innan du kontaktar oss bör du därför:

  • Sitta vid datorn. Vi kan då hjälpa dig mycket lättare och snabbare.
  • Veta den exakta ordalydelsen i meddelanden som visats på skärmen.
  • Ha en beskrivning av vad som hände och vad du gjorde när problemet uppstod.
  • Ha en beskrivning av hur du försökte lösa problemet.
  • Veta vilken typ av hårdvara du använder. Detta inkluderar nätverkshårdvara där det är aktuellt.

 

 Kontakt1. Besök- och postadress

Redegatan 1B, 426 77 V. FRÖLUNDA

 

 Kontakt2. Telefon Produktsupport

08-56 255 100 Vi har öppet måndag till fredag 9.00 – 17.00. Gäller ditt ärende en försäljningsfråga ber vi dig istället ringa 08-52 230 925 eller e-posta forsaljning.maklare@vitec.se

 Kontakt3. Registrera ditt ärende direkt här

 

Hit kan du vända dig för att få information om våra produkter och dess innehåll.  Tänk på att beskriva exakt vad som hände, vad du gjorde samt exakta ordalydelsen i eventuellt meddelande på skärmen.